FÖRKYLD

 
                 Ja då slog den till med full kraft.....förkylningen
                  som Goe låg i förra veckan har nu slagit till
                  mot mig.......och vilken jäklar förkylning sedan,
                  dessa två nätter i husbilen har jag vaknat
                  varannan timma för att stoppa i en bafusin
                 i mun så att halsen skulle bli lite bedövad,och
                  bromhexin för hostan.....men det har hjälpt
                  föga.....hett te är nog det som hjälper mest.
                  Nu är vi hemma från Motala och jag har in-
                  tagit ryggläge i min goa säng....,..och där
                  kommer jag att tillbringa de närmaste dygnen....A...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0