Sjukt

   
                                        Hej......
 
                     Förra veckan när jag var hos min diabetes-
                     syrra Ulrica, bestämde vi att jag skulle köra
                     en Nutrilett kur på åtta veckor för att jag
                     skulle gå ner i vikt och slippa mitt insulin...
 
                     I går morse körde jag igång, och jäklar vad
                     sjuk jag var hela dagen och natten.....feber
                     frossa och så jäklar ont i magen........det
                     kan vara ett skov av min ulcerösa colit ock-
                     så......men idag har jag inte tagit någon
                     nutrilett.....och jag har inte så ont i magen...
 
                    Madde och jag som skulle åkt till Kumla och
                    handlat i dag....men som jag fick ställa in
                    för jag var helt muck i morse.....vi som hade
                    planerat och sett fram mot denna Kumla
                    resa......men vi är snart långlediga igen och
                    då gör vi ett nytt försök......jag har talat med
                    henne i dag så det har vi bestämt.......A......

Kommentarer
Postat av: Madde

Jajamensan gumman det blir en ny tripp nästa långledighet:).Ska bli så mysigt så.....
Tråkigt att du blev så dålig...men nu har vi ju det roliga kvar:).
Krya på dig nu och lägg Nutrilett åt sidan...Det kanske inte är bra att äta det när man har just ulcerös colit.

Kraaam <333

2012-09-25 @ 13:47:35
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja vad kul med en ny Madde resa, nä nu ska jag försöka sälja mitt nutrilett för jag tål nog inte det....känner mig lite piggare i dag...vi får se vad det blir av det.....Ha det gott...Kram..)

2012-09-25 @ 13:55:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0