Radion

 
                                       GodMorgon...
      
           Sitter framför datorn och lyssnar på Tomas
           Jennebo......han har nu sändningar på radio
           Kumla på 94,3 varje dag mellan klockan 07-
           11....han här härlig att lyssna på tycker jag
           radio Örebro kan dra något gammalt över sig
 
          Jag kände mig lite piggare i går så när Goe
          kom hem drog vi iväg ill Kumla för att handla
          och trött blev jag på den utflykten, så jag har
          bestämt mig för att inte jobba i natt och i morgon
          natt, hostan håller ju fortfarande i sig, och det
          är tydligen mycket förkylt på jobbet nu........A...

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej var hemma du och krya på dig.

Kraam

2012-09-12 @ 18:20:16
Postat av: Anita

Ja det ska jag vara...känner att orken inte har kommit ännu...Kramen...

2012-09-13 @ 10:03:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0