Ostkaka

 
                Jag har nu jobbat första natten efter
                min förkylning, och det gick himla
                bra, jobbade med dagsyrran Barbro
                och vi redde ut allt till belåtenhet
                tror jag.......................................
 
              Så vaknade jag med ett ryck 1315 och
              var så vansinnigt sugen på ostkaka,
              sylt och grädde......som tur var hade
              jag bilen hemma så det var bara att
              häva sig i väg till affären och inhandla
              en ostkaka.....så nu sitter jag här och
              jäser efter att jag intagit min frukost...
 
             Vi är ute efter någon som kan klippa
             vårt gamla äppelträd som är lite vild-
             vuxet, vi skulle vilja att det klipps
             lite nu i höst och resten till våren,
             är det någon som vet vem som har
             den sysslan kan väl slå en signal
             till mig.....Nej nu blir det sängen
             en stund för det är en jobbarnatt
             kvar innan jag går på långledighet
             Ha en bra måndag...............A......
              
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anita.Det är en granne till oss här i Knista som är duktig på att klippa.Titta in på jobbet så kan du få vidare info om du vill.Kram AQ

2012-09-17 @ 20:02:33
Postat av: Anita

Okey..Tack..

2012-09-17 @ 20:26:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0