Onepice

 
           Här kommer det en rapport från sjuksängen
           jag kan inte påstå att jag mår så mycket
           bättre, jag har fortfarande hosta och täppta
           bihålor....men jag är inte så "lurvig" i huvudet
           som mamma Karla skulle ha sagt....nysandet
           har avtagit lite grand, så det är kanske därför
           som man känner sig lite piggare.......i dag var
           första gången jag fick klä på mig lite bättre
           kläder för jag var tvungen att gå en liten runda
           med Ludde, och då passade jag på att slänga
           mitt skönaste mysplagg i tvättmaskinen.......
           så här hänger den på tork......min Onepice....
 
           Jag sitter mycket vid datorn nu och sorterar
           bilder och blogg inlägg för jag har ett "projekt"
           på gång.....som ni får se efter hand.........kul
           är det, när man tittar på semesterbilder från
           20007......vår första utlandsemester med vår
           första husbil........Italien och Venedig.....dit
          åker vi till nästa år.....och jag längtar redan...A... 
          

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättekul att kunna kolla tillbaka så där.
Det är ju som en liten dagbok...med bilder.
Ja du en sån där onepice skulle jag med vilja ha,har provat tjejernas och de är ju så jäkla sköna att gå och skrota i.
Krya på dig vännen <3

Kraam

2012-09-11 @ 15:24:23
Postat av: Anita

Hej Madde....ja det är skoj men jag ska gå tillbaka till 2006 då vi köpte vår första husbil..phu...0nepice är oslagbar...precis som du säger är den jätteskön att gå och skrota i när man är ledig....Kram....

2012-09-12 @ 08:13:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0