Måndag 3/9

 
              I dag drog jag till blomsterlandet för
              nu tycker jag att mina blommor i
              fönsterlådorna ser så jäkla tråkiga
              ut.......jag köpte några vita ljung som
              är perenna...så dom kan jag spara
              till nästa år..........
 
                      Gula krysantemum.....de lyser upp
                      så fint i höstmörkret...........
 
          Dagens lunch blev en Engelsk frukost........
          ägg, bacon och falukorv.......det står man
          sig bra på till kvällen.........A.................
 
  

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst blir det fint när man får köpa hem lite höstblomster;).
Själv köpte jag två bollkryss häromdagen nere på granngården..två för 119:- just nu.Det tycker jag var billigt.Så dom går jag och beundrar här hemma nu.Sådana där vita ljung som du köpt hade jag ett år i urnorna....jäklar vad fina dom blev.
Den där maten älskar min Guran...men han MÅSTE ha potatis till allt......
Ha det gott vännen min <3

Kram Madde

2012-09-04 @ 06:51:48
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja visst är det fint med alla bollkryss som finns i alla möjliga färger nu på hösten......Ja jag tycker det är gott med ägg, bacon och korv, det är mättande utan potatis också....kram kram......

2012-09-04 @ 14:14:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0