Madde resa

 
          Madde och jag drog iväg när vi hade
          fikat här.......men alla loppisarna som
          vi skulle besöka var stängda.....så det
          blev en sväng till Anki's Magasin, och
          där köpte jag dessa två flaskor som jag
          ska fylla med kolsyrat vatten från vår
          Sodastream................................
 
   
                         Vad blir det för mat........
                 Jo det blir stekt fläsk med lök och
                 bondsås.......jag måste ju se till att
                 Erik står sig eftersom han ska jobba
                 natt...............ICA träffen i Mullhyttan
                 är en himla bra affär tycker jag.....det
                 blev även en bit bog fläsk.......gott.....
                 och så blev det veckans ost med lite
                 smak på....billigt och gott.................
 
 
            Fyra runda plastlådor för 20 kronor....
            makalöst bra att ha sallad i till
            jobbet om nätterna..........Ja det
            var vår lilla runda i dag, men jäklar
            på tisdag blir det en längre resa för
            Madde och mig.....så himla kul ska
            det bli.......Nu ut i köket till spisen..A...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med lite loppisturer då och då,man hittar både sånt man behöver och sånt man inte behöver,men roligt är det.Kram AQ

2012-09-20 @ 22:44:41
Postat av: Anita

Hej Anette...visst är det skojigt med loppisrundor....och jag måste erkänna att det mesta behöver man inte...men man köper det ändå....eller hur..Kram.....

2012-09-20 @ 23:37:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Ha ha ja du förlåt om jag skrattar;)

Stekt fläsk med bondsås...där sa du något.
Det var längesedan jag käkade det...yummie:).
Jo dom där burkarna är skitabra att ha sallad i om nätterna...Jag har köpt på mig ett helt lager:).
Ja på Tisdag är det dags för en MADDERESA igen;).
Ska bli så mysigt så......

Kraam Madde <3

2012-09-24 @ 07:26:21
Postat av: Anita

Hej Madde.....stekt fläsk och bondsås är inte så dumt...men det "lilla"julbordet som du ska ha fick det att vattnas i munnen......synd att Madde resan blev inställd...men det går fler tåg....Kram...

2012-09-25 @ 13:36:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0