Laxröra...

 
                                Till Helgen........
 
            Mina snapsglas står för det mesta oanvända,
            så till helgen tänker jag göra lite laxröra........
            och räkröra och servera det ur mina fina glas
 
           * Lax eller räkor
           * majonäs
           * Philadelphiaost..några matskedar..
           * Finhackad rödlök
           * Pressad citronsaft
           * Gräslök och dill
           * lite chilisås...
           * Salt
           * Garnera med lax eller räkor och dill....
    
            Det blir nog inte så dumt.........A.........
 
                     

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej det där lät riktigt gottigotti;)

Kraam <3

2012-09-12 @ 18:21:25
Postat av: Anita

Ja det ska jag prova på lördag om jag får tillbaka mitt smaksinne....just nu smakar allt unken luft...Kram...

2012-09-13 @ 10:01:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0