Kaksugen

  
 
                                   Telefonen har slutat att fungera
                                   och då talar Goe Gubben om för
                                   mig hur jag ska göra för att den
                                   ska börja funka igen...det sitter
                                   någon slags låda på en hylla
                                   under taket i köket och där
                                   skulle jag dra ur någon kontakt
                                   och sätta tillbaka den igen med
                                   påföljden att telefonerna skulle
                                   funka...........jo hoppsan vet
                                   ni vad som hände.......jo min
                                   dator slutade att funka........
                                   men som tur var hoppade den
                                   igång igen ....men inte telefonerna
                                   och just i det ögonblicket blev jag
                                   så sugen på lite goda kakor så jag
                                   var tvungen att googla på lite recept
 
 
 
 
 
 
 
 
                          
                      
          
                   Nu ska jag nog åka och köpa lite kål
                   och göra lite kåldolmar....gött...A......
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Teknikens under....
Du vad hungrig man blir av att kolla in här då.
Mmmm kåldolmar...det är mumma det;).

Kraaaam <3

2012-09-26 @ 19:30:21
Postat av: Anita

Haha du Madde...det är annat än den där jäklar mjöldoppan jag drack i måndags...Kram.....

2012-09-26 @ 20:20:40
Postat av: Madde

Ha ha jag förstår det;)
Kram <3

2012-09-27 @ 08:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0