Höst..

 
                      I dag är det ett riktigt "Madde"
                      väder...regn och blåst......fy,fy,fy...
                      jag har gått samma promenad med
                      Ludde i dag som igår och tog detta
                      kortet på samma ställe....usch vad
                      höstlikt det ser ut i dag, det låg
                      nog lika många löv på marken i
                      går men då såg man dom inte
                      för då tittade man framåt, nu i
                      regnet fick man ju titta ner i
                      marken......enda fördelen i dag
                      var att jag fick ta på mig en jacka
                      och den hade fickor.....haha.......
 
                      Jag har annars inte gjort så mycket
                      men jag har lagt kycklinglår i marinad
                      och gjort en tzatziki, och nu ska jag
                      skala morötter och kålrötter som ska
                      få steka i ugnen.......och så ska jag
                      städa en garderob.....ha en bra
                      fredag alla...........A.......................
                    

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du vännen...idag var det RIKTIGT MADDEVÄDER.
Tror du jag mös eller;).
Så himla mysigt var det....
Jag satt med tända ljus vid köksbordet och tittade ut genom fönstret.....Där ute regnade det och blåste så löven bara singlade ner från träden.
Så jäkla vackert var det;)
Vad mycket gott du lagar hela tiden.....
Ha nu en mysig Fredag du med vännen och bamsekram på dig <3

2012-09-14 @ 17:06:28
Postat av: Anita

Haha....du sitter där i ditt fina kök och myser...och jag går här och fryser och halvsvär lite..men så ska det ju vara...tur att alla inte gillar sommar sol och bad.....då skulle det bli jäkligt trångt....kram...

2012-09-14 @ 18:36:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anonym

Usch och fy för årstiden som väntar,hösten går väl an men vintern med kyla och halka,Nä tacka vet jag vår och sommar.Kram AQ

2012-09-14 @ 22:36:17
Postat av: Anita

Hej Anette...jag tror att det är därför jag inte gillar hösten, jag vet vad som väntar efter den..fy sjutton...Kram..

2012-09-14 @ 22:40:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0