Fredag 28/9

 
                         GodMorgon.........
 
        Ja då är det fredag igen och lååång
        jobbarhelg, en trenätters.........men
        det ska gå bra .....jag är så glad att
        det inte var ett ulcerös colit skov som
        jag drabbade av i Måndags, för det
        hade varit för träligt med cortison
        tabletter och några månaders sjuk-
        skrivning.....nej fy......så denna helg
        ska nog gå bra att jobba.....sedan ska
        jag nästa vecka gå på APT på Gläntan
        det ska också bli roligt......ja sedan är
        det ju Sannamarken på tisdag också...
        med kålsoppa och allt vad det innebär,
        sedan jobba igen onsdag och torsdag
        natt.........I går gjorde jag en köttfärs-
        paj, och den blev jättegod, jag var på
        ett sådant där humör att man tager vad
        man haver och lite till......så det blev
        bacon, champinjoner,tomater, basilika,
        vitlök, grillkrydda, cilikrydda, sambal
        garlic, köttfärs, grädde och så den
        obligatoriska äggstanningen över
        alltsammans och till det blev det en
        yoghurt med sweet chili sås med
        pressad vitlök och lite grönt till......
        i dag vet jag inte vad det blir för mat
        för jag har nog "för lagat" mig några
        dagar......säger jag nu.....jag som
        bjudit ungarna på middag på söndag
        mitt i min jobbarhelg....jaja det går
        nog det också........nu är det dags
        för frukost...Ha en bra fredag....A....

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker att det lät väldigt mysigt allting;).
Jag älskar ju glada och positiva människor som du vet Anita....och just du är en sån härlig människa.
Du får allt att låta roligt:).
Du GER energi...i stället för att TA energi:).
Ha nu en riktigt bra helg vännen min.

Varm KRAM <3

Madde

2012-09-28 @ 12:12:36
Postat av: Anita

Hej Madde...oj vad rart du skriver om mig ...det är nog därför som vi trivs tillsammans du och jag ...vi är nog rätt lika.....Ha en bra helg du också.....Kram.....

2012-09-28 @ 14:40:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva.

Å vad kul det är att läsa din blogg.Här är allt bra. I veckan hade vi besök av Knut Knutsson. Det var jättetrevligt. Hälsa så gott.

2012-09-28 @ 21:48:30
Postat av: Amita

Hej Eva....Oj vad kul att få besök av Knut knutsson...han verkar jättetrevlig tycker jag, och glad...hoppas ni fick mycket positiva besked av honom.....Ha en trevlig helg och hälsa du också...

2012-09-29 @ 00:11:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0