Glasögon

 
           Ludde gillar att krafsa i löven, det finns
           alltid någon god doft som gömmer sig
           där..............................................
 
 
                    I går var jag ute på nätet och
                    tittade på glasögonbågar och
                    beställde hem tre par och i dag
                    låg dom i påstlådan....snabba
                    ryck, jag har beställt förrut av
                    optikerbutiken.se, dom jag har
                    nu och ett par solglasögon med
                    min styrka, och jag tycker att de
                    har passat bra, så det blir nog ett
                    par igen härifrån........A..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0