En ny dag

 
                GodMorgon........Jag hoppas att
                denna dag blir bättre än den förra,
                Vi har APT på jobbet klockan 16
                i dag, ska bli kul att träffa alla
                nattare igen, vi träffas ju bara
                1 ggr/ månad.....Jag har varit
                ute på nätet och läst om drycken
                Celsius, och ska prova den till helgen
                när jag ska jobba, jag dricker alldeles
                för mycket kaffe dessa nätter, så nu
                ska jag åka till Life i Marieberg och
                köpa några provburkar, jag har hittat
                ett ställe på nätet där de tar 17 kronor/
                burken......jag kan tänka mig att de tar
                mycket mera på Marieberg, men tycker
                jag att de är goda och gör nytta så blir
                det att handla på nätet........A............
 
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0