Tisdag 6/11

 
            Ny skänk i köket, när vi besökte Lars kusin
            Eva och hennes man Kennet i somras så
            köpte jag lite möbler....och denna skänk
            eller vad man ska kalla den, frågade han
            om vi ville ha.....nej sa Lars (naturligtvis)
            och jag sa (naturligtvis) ja, klart att vi vill
            ha den och här står den nu i vårt kök, vit-
            målad och med ny skiva på.....................
 
 
               Jag är såå nöjd över den........
 
 
            18 lådor är det i den och en med småfack.......
            så nu ska det plockas in i lådorna, det blir
            värmeljus och andra ljus och lite smått och
            gott, det blir inte svårt att fylla dessa lådor...
 
 
         Ja nu ska man bara lära sig hur den här fungerar.....
         Ha en bra tisdag alla glada.........A....................

Kommentarer
Postat av: Eva

Å vad kul att se. Vad fin ni har gjort den. Bra att den kom till andvändning. Kennet hälsar. Ha det bra.

2012-11-06 @ 16:31:47
Postat av: Anita

Hej Eva....visst brev den fin och den passade bra i köket...hälsa tillbaka till Kennet och tacka....för nu är även kusinen nöjd...

2012-11-06 @ 19:25:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Oj vad fint det blev...
Rött & vitt...så himla fräscht;).
Kraam Madde

2012-11-08 @ 13:06:58
Postat av: Anita

Hej Madde ..ja det blev bra i köket ..jag är såå nöjd..Kram..

2012-11-09 @ 18:45:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0