Tisdag 21/11

 
                 GODMORGON....................
 
        I hörnet V:Långgatan-Dammgatan står
        det två grävskopor och för ett herrans
        oväsen, de kom dit i förra veckan, och
        jag jobbade tors-fredag och nu jobbar
        jag mån-tisdag och det känns och hörs
        som om de stod i mitt sovrum brevid
        sängen och gräver....de stånkar, stönar
        och låter för jä*****.....och så försvinner
        grävskopeförarna på middagsrast, och
        då är det något som pyser och stönar
        ja det är inte lätt att jobba natt och för-
        söka sova i detta oväsende.....tänk vilket
        ramaskri det skulle bli om man satte igång
        en sådan maskin en natt när alla andra
        ligger och sover.....men det brukar stänga
        igen sina maskiner strax efter tre och jag
        börjar ju inte att jobba förrän nio, så jag
        hinner förhoppningsvis sova några timmar
        innan.........inatt ska jag jobba med fina
        Tarja det ska bli roligt för det var länge sedan,
        Ha en bra tisdag alla glada.........A................
        
       

Kommentarer
Postat av: Madde

Stackars du.....Ja det är min älskade Görans gubbar som är där utanför och "bråkar" med dig.
Han brukar ringa hem och säga att han står utanför min väns(DU alltså)hus när han är där och kollar hur det går för dom.
Jo men visst vore det nåt att dra igång en sån där maskin nattetid...när alla ligger och sover.
VILKET JÄVLA LIV DET SKULLE BLI;).
Kraaaaam <3

2012-11-22 @ 07:03:05
Postat av: Anita

Hej Madde...Ja han har parkerat bilen här utanför och jag har sett honom några gånger i dag....haha...jag sov till 11.30 i dag och då hade jag inte ens jobbat i natt....så i dag var jag trött..Kramen :)

2012-11-22 @ 15:40:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0