Sovrumsstädning

 
                      GodMorgon Söndag............
 
       I dag på vilodagen har jag tänkt att jag ska
       städa sovrummet,byta lakan, putsa fönster
       och hänga upp nytvättade gardiner...kanske
       städa och plocka lite i min garderob också
       Goe har gått ut för att göra det sista i träd-
       gården, det finns lite löv kvar som ska tas bort
       för till veckan kommer det kanske snö, det
       skulle bli skönt med ett par grader minus nu,
       lagom till Advent..........A........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja Gud vad jag längtar efter snön nu....
Kram <3

2012-11-26 @ 07:30:53
Postat av: Anita

Haha Madde, du som älskar den grå, slaskiga, mörka hösten..har den varit för lång i år tycker du...men om några månader sitter vi här och längtar efter våren....solen och fågelkvitter....då återkommer livet....haha nu blev det mycket....men kram på dig i väntan på snön...<3

2012-11-26 @ 11:35:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0