Natt

                            
 
         Då var det dags att krypa ner och sova
         och jag skulle bli sååå glad om jag kunde
         sova i alla fall 5 timmar i sträck, men det
         blir bara två åt gången sedan ligga man där 
         och rulla i trekvart innan man somna och
         sover i ca 2 timmar igen, det blir aldrig den
         där djup sömnen.....men så blir det nog när
         man jobbar ständig natt, som jag nu gjort i
         20 år.......Två av pojkarna har varit hemma
         en stund i kväll och det är trevligt.....det
         gillar både Goe och jag......nej nu blir det
         sängen....ha det gott....A....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0