Ledig

 
                 Hej Alla Glada.....................
 
          I dag är nog jag gladast, för jag ska inte
          jobba natt förrens den 20 december......
          Jag tycker det är himla tungt just nu
          så det passar mig utmärkt, att jag inte
          tog så mycket semester i somras.....
          det har jag igen nu......men jag ska inte
          resa bort utan jag ska gå här hemma
          och känna mig "lyxig".........skönt......
          Pyssla lite och fira en riktig Advent
          ska jag göra........kanske kan jag
          lura med Goe på någon julmarknad
          i vårt avlånga land...vi får se......just
          nu sitter han inne i Örebro på hockey
          match tillsammans med Arga Snickaren
          och några flera..........A......................

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter riktigt mysigt....
Jag ringer dig.
Kraaam <3

2012-11-22 @ 07:08:00
Postat av: Anita

Ja det känns såå lyxigt...ja ring mig...Kram :)

2012-11-22 @ 15:36:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0