Kalas

 
               GodMorgon alla Glada.....................
         I dag tog jag en ordentlig sovmorgon
         till skillnad från igår då jag var upp med
         tuppen vid 06 tiden........I dag blir det
         kalas inne i stan hos Magnus.....kul..
         smörgåstårta har jag hör talas om lite
         tyst och det sitter ju aldrig fel..........
 
 
             En fin blomma ska han väl ha och ett
             litet kuvert,....sitter ju aldrig fel......
 
 
          Jag ska också dela med mig lite av det
          jag bakade igår....och så har hans farmor
          bakat hans älsklingskakor, kokostoppar
          doppade i choklad....kakfatet blir också
          en present...........A...............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Sicket kalas....:)
Kram <3

2012-11-08 @ 13:03:20
Postat av: Anita

Haha du Madde ..jag som inte gillar kakaor, jag åt av alla sorter...Kram....

2012-11-09 @ 18:46:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0