Hyacinter

 
                            GodMorgon..........
 
           Nu har jag börjat lite smått med att
           plantera mina vita hyacinter som jag
           köpte hos Anki i går och så satte
           jag mossa och ljus i adventsljusstaken,
           sedan ska de få stå och vila i kuvösen
           till nästa helg då det är förstaAdvent,
           och då ska de tas fram......folk som
           redan har fått fram och tänt sina ljus-
           stakar och stjärnor har jag lite förståelse
           för.....nej första Advent då ska det fram..A..

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad fint det blev..
Jag och tjejerna var ute i skogen och plockade massor av vitmossa...Så vi ska med fixa till nåt rart.
Kram <3

2012-11-23 @ 07:40:30
Postat av: Eva

Härligt att förbereda till advent.Vi pyntade grillstugan förra året o det blev så mysigt, så det blir samma i år. Nästa lördag ska jag stå på julmarken i Hjo med min virkning. Ska bli kul.Ha det bra o hälsa.

2012-11-23 @ 21:55:39
Postat av: Madde

Tack för en mysig förmiddag igår vännen.
Det är tur att du finns:).
Önskar dig en mysig helg och sänder över en varm kram <3.
Madde

2012-11-24 @ 08:28:35
Postat av: Anita

Hej Madde fina...det var kul att du tittade in för att skvallra lite de mår man så bra utav....du ser att det hjälper, när någon håller med om att vi behandlas alldeles åt hel**** då blir det såå bra efteråt...stå på dig nu...Kram <3<3

2012-11-24 @ 16:49:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Eva....Oj vad jag längtar till Hjo, jag skulle också vilja vara där på julmarknad....synd att husbilen är inställd på vinterförvaring annars hade det varit kul att dra iväg.....Kusinen hälsar...

2012-11-24 @ 16:53:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Känns så bra så:).
Det känns alltid bra med medhåll vet du;).
Ha det bäst...
Kraaam <3

2012-11-24 @ 17:27:44
Postat av: Anita

Hej Madde...Jag önskar dig och din familj..en trevlig lördagkväll...Kram <3<3

2012-11-24 @ 19:07:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0