Grått och trist

 
               Hej i det grå och trista vädret,
               men det går mot kallare tider
               vad det lider, och då fär man
               tänka tillbaka på sommar-
               tider som här, när jag hade
               satt in en bringare med syrener,
               i kuvösen på försommaren...åh
               jag kan känna doften om jag
               anstränger mig.........i dag ska
               det nog bli en tur till Marieberg,
               men först ska de ringa upp från
               Vårdcentralen, jag behöver lite
               recept, på insulin, men det är
               lite konstigt, att behöva gå upp
               och träffa en läkare för det, när
               jag går både hos företagshälso-
               vården,  colitmottagningen och
               diabetessköterskan och alla
               tar samma prover...lite slöseri
               med läkartider, kan jag tycka,
               när det finns andra som kanske
               behöver den tiden i stället, för
               sedan ska alla sitta och skriva
               ner provresultaten till mig.....
               ja det om detta.....nu har de
               ringt och jag ska upp till VC
               nästa vecka......nu drar jag
               till Marieberg...Hej på ett tag...A..
              
              

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är så klok!

Men nu såg Du ju till så att jag började längta som en galning till våren..:)
Först ska vi njuta av advent och jul...
Sen vänder det... kram <3 <3

2012-11-28 @ 10:40:54
Postat av: Anita

Hej Fina Mariana......Kul att du tittade in..ja först ska vi längta till advent och jul....men sedan står våren på tur....då kommer vi att se allt från den ljusa sidan...men allt har sin tid...Kram..<3<3

2012-11-28 @ 13:28:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0