2:a Boken

 
         Då har andra boken i trilogin av E L James
         kommit.....jag löste ut den på posten i går
         e.m och har redan läst till sidan 273........
 
         Jag har varit hos frissan Ida och klippt mig
         hon jobbar sista dagen i morgon så det var
         i grevens tid........I dag ska goe sluta tidigare
         för vi måste ut till Marieberg och handla lite
         födelsedagspresenter för vår son Magnus
         fyller 30 år på lördag...hipp hipp..........I
         morgon tar goe semester för vi måste göra
         lite trädgårdsarbete innan snön kommer på
         allvar......Daniel och jag  har varit och köpt
         en löv blås/sug så nu ska vi få bort alla löv
         så vi slipper dom till våren, för då ska vi ut
         och åka husbil...den är nu inställd borta
         i Knista över vintern........Nu ska jag leta
         efter lite kakrecept..ha en bra dag.....A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0