Trött Måndagkväll



            Nu kom den kranka verkligheten i kapp
            mig..........jobbat tre nätter och Morsdag
            kalas.......sovit 15 timmar på tre dygn och
            APT möte i eftermiddag 16-19..............
            sedan skulle jag varit hos Anna på home
            party.......men vårt ATP drog ut på tiden
            och jag var hungrig.......och hade bara
            ätit lite äggröra till frukost och bara tagit
            en av tre insulinsprutor, så jag kände att
            jag behöver nog hem och äta lite....förlåt
            Anna, men jag kommer hemskt gärna en 
            annan gång.........Väl hemma så snodde
            jag ihop en Janssons frestelse i mina fina
            Morsdagsskålar och den ena är nu uppäten
            himla gott......I morgon kära vänner vet
            jag en som inte kommer att göra många
            knop...utan gå här hemma och skrota i
            min onepice.............A........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du har haft det lite fullt upp måste jag säga.

Skönt för dig att skrota runt i onepice.

Det är du värd gumman.



Ha det bäst <3



Kram Madde

2012-05-29 @ 19:34:04
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....så blir det när man vill vara långledig ..då är det mycket jobb på en liten tid...sedan långledig.....kram

2012-05-30 @ 07:16:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja visst är det så.

Det stämmer så bra så.



Kram Madde

2012-05-30 @ 07:19:51
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0