Söndag 20/5



          Ja då var vi hemma igen.......lämnade
          Gränna redan klockan 1000.......vi kände
          att det fanns saker som behövdes göras
          hemma.......som att klippa gräs t.ex, sedan
          kom Erik och satte igång att röja i garaget
          själv lagade jag stuvade makaroner och
          stekte falukorv........och så alla kassarna
          från Ullared som måste packas upp, hus-
          bilen som ska städas.....Goe Gubben slet
          med gräsklippning och trimmning så han
          blev svettig och tog ett dopp i det  +17 
          gradiga vattnet i tunnan........men jag tyckte
          att det var alldeles för varmt för mig så
          jag doppade mig aldrig..........                 
          jag tycker det känns skönt med
          min saltstänkta hud....hehe......

          GodNatt...alla glada........A...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0