Semesterplanering



               Vi sitter och försöker planera för vår
               semester i år.......oj vad roligt det är
               Jag går av på en onsdagsmorgon, då
               står Goe Gubben resklar för vidare
               färd till GrossenBroder i Tyskland...vi
               har varit där förut så jag vet hur fint
               det är där.......................................



            Det ska bli så kul...............................



                   Efter det blir det Gotland......jag
                   har aldrig varit där så det ska 
                   också bli kul.........................



         Magnus och Anna ska dit på sin semester
         och ville att vi kommer över.....så Anna
         får visa oss Gotland......för hon har till-
         bringat sina sommrar där hos släktingar
         Anna och Magnus kommer hem till helgen
         så då ska vi planera.....oj vad roligt det
         ska bli.......detta året ser jag fram mot
         att få lämna gnällbältet med allt och alla

         Ja hinner vi så står det en tripp till Åland
         på programmet också.......som sagt denna
         sommar längtar jag verkligen efter.......A.... 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Goe Anita, jag gläds med Dej! Det blir säkert en fantastisk sommar... Du får ju ladda inför semestern genom att jobba med mej... kram...

2012-05-31 @ 23:19:02
Postat av: Madde

Åh vad mysigt för er....

Gotland Anita......DU KOMMER BLI HELT SÅLD.

Sen kommer ni åka dit VARJE sommar.

Knyck med lite murgröna åt mig.Det var bara en som klarade sig av de plantor jag tog.

Dom är sååååå himla fina.

Härlig sommar du får:)



Kraam

2012-06-01 @ 08:16:21
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Mariana...Jag laddar redan för att jobba med dig ...ska bli såå kul ska du veta...Kram.....

2012-06-01 @ 08:18:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....ja det ska bli såå roligt att få se Gotland....och eftersom Anna kan sitt Gotland...blir det mer än Visby vi får se...

Klart att jag tar med murgröna både till dig och Mariana och mig själv....vi har ju en hel husbil med oss.....kram.............

2012-06-01 @ 08:23:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0