Onsdag 9/5



                      GodMorgon...........................

                      * Värk i varenda led......
                      * Huvudvärk................
                      * Svällda bihålor...........
                      * Tinitus......................
                      * Tjocka fingrar som inte går att böja...
                      * Ryggen som inte går att räta ut.........
                      * Höfter som är sååå stela................
                      * Trött......kan sova dygnet runt..........
       
                      Det är mina symtomer på kroppen när
                      det är lågtryck.....och det kallas kärring-
                      sjukan.......och jag tror att var 3:e kvinna
                      lider av samma sjuka......och enda boten
                      är att emigrera till varmare breddgrader
                      men vem kan det när man har ett jobb att
                      sköta för att kunna försörja sig, men det
                      däringa lågtrycken kommer ju så himla
                      ofta............Så idag är det inget "God
                      Morgon" alla Glada......men ett lågtryck
                      försvinner ju så småningom......och då
                      blir vi lite piggare igen.......symtomen 
                      bedarra lite grand och det blir drägligt
                      att leva igen.........Det här vart ett jäkla
                      gnäll inlägg, men så blir det ibland.......
                      
                      Nu till det roliga......Goe Gubben var och
                      handlade på ICA Maxi vid eurostopp i går
                      och hittade mitt garn.......så nu om mina
                      stela fingrar mjuknar så kan jag nog köra
                      igång att virka igen.......men nu väntar
                      också två jobbarnätter, sedan blir det
                      ledig helg.......och är det sådant här väder
                      blir det inget camparliv, utan en stilla helg
                      här hemma....kan vara skönt det också....
                      
                      I dag om 10 veckor går jag av ett tre-
                      nätters pass och har semester.......kul
                      Ha en bra dag i regnet.............A......
                                      

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha du är väl för skön när du skriver Anita.

Du är min Ranelid....;)

Fan jag älskar att gå ut här och läsa:)



Du har koll på vad som händer om 10 veckor...det kallar jag kontrollfreak...me like:).



Tack för att du finns<3



Kraam Madde

2012-05-09 @ 19:03:09
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Fina Madde...Roligt att du kommer och tittar in i min blogg och tycker det är kul att läsa mitt dravell.....Klart som korvspa att man har koll på sin semester...det är ju nedräkningen som är så kul...de där fjuttiga semesterdagarna är snart gjorda och sedan är det som vanligt igen......Kram på dig fina..<3

2012-05-09 @ 20:32:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Mariana

Ja, nog är Du skön alltid goe Anita... :)

Du skriver direkt från hjärtat... inga "krusiduller"... härligt att läsa!



Bedrövligt med allt lidande p.g.a. vädret...

Men solen kommer, och värmen... och innan semestern ska vi jobba ihop... jippie... ha bra nätter... kram... :)

2012-05-09 @ 21:07:07
Postat av: Anita

Hej Mariana...nej jag gillar inte krusiduller...haha..i natt hade vi +12 grader fast det regnade, men det känns skönt att värmen kommer lite smygande både för kroppen och växtligheten...

Jag ser fram mot dess nätter med dig i sommar...kram

2012-05-10 @ 14:13:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0