Onsdag 30/5



                 GodMorgon alla Glada..........

         Ja då var det dags för två jobbarnätter igen
         så egentligen skulle jag ligga i sängen och
         sova......men vaknade vid 0615 och var pigg,
         så då var det bara att kliva upp och göra lite
         nytta.........och idag ska jag göra en köttfärs-
         limpa.......jag har hittat ett nytt recept med
         löksoppa i som jag ska prova....ser god ut



             Eftersom Erik var här igår och hämtade
             en matlåda med strömming och potatis-
             mos, så tog han även med min sista
             lingonsylt...jaja vi i småland har faktiskt
             lingon till strömming......men eftersom
             han tog den sista sylten så blir det även
             att koka ny i dag när jag ska ha köttfärs-
             limpa...........Ha det gott........A.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmmm finns inget som hemmakokt lingonsylt.

Vi får plocka lingon i höst du och jag.

Det vore ju kul att ha lite sällskap medans man plockar.



Kram

2012-05-31 @ 10:08:16
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja jag följer gärna med dig uti skogen.....kram...

2012-05-31 @ 15:16:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0