Onsdag 2.a Maj



                     GodMorgon.....alla glada........

            Eftersom jag var trött efter vår husbilstur så
            blev det tidigt sänggående i går kväll, därför
            blev det tidigt uppgående i dag......jag har redan
            tvättat två maskiner och på spisen står det en ben-
            fri kotlett och puttrar, och i ugnen har jag en
            potatiskaka..................................................



          Goe Ludde ligger i kuvösen och solar
          han har fått på sig fästinghalsbandet 
          i dag så han kanske är lite däven för 
          det.........han har inte blivit sjuk de andra
          två åren han har haft halsbanden på så
          jag hoppas att går bra i år också......A....

 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Flitmaja... vad gott det såg ut!

Ha en jättebra dag... kram... <3

2012-05-03 @ 10:05:47
Postat av: ANITA

Hej Mariana....ibland blir det sådana där ryck...men de kommer inte så ofta.....det blev gott....kram....

2012-05-04 @ 10:01:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0