Middag



               Falukorvs kottar i ugn och till det
               blev det en kall fullkornspasta
               med blomkål, broccoli, morötter,
               ärtor och rödlök i......jättegott och
               så slängde jag över lite sweet chili
               för att få lite stuns på det hela.......

               Nu ska Goe Gubben och jag ta en tur
               till Mullhyttan för att lämna in min
               cykel som ska få nya ekrar..............

               Jag tänker också åka till Granngården
               för att köpa mig en almanacka med
               ordspråk från bondepraktian i.......jag
               såg en sådan på Oxelgården en natt när
               vi var där och sprang och gick hem och
               googlade på den och kom fram till att
               den kunde köpas på Granngården....så
               då slog jag en pling dit och de hade kvar
               så nu ska det inhandlas en........A.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0