Måndag 7/5

                

         Solsken och ledig Måndag....................
         Ja undra just vad man ska hitta på i dag
         men det blir nog inte så svårt.........jag
         behöver bara öppna dörren in till tvätt-
         stugan så ser jag vad jag kan ta mig för

         En tur på cykeln skulle sitta bra, men jag
         har fortfarande inte fått mina ekrar lagade
         och ingen bil har jag denna vecka............

         Nu får ni ha en bra måndag på er.........A.....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en bra måndag goe Anita även om Du gör en djupdykning i tvättstugan..

Men jag är inte så orolig... som den livsnjutare Du är, så ser Du till att förgylla Din dag... :)



Nu drar jag till Åland... kramar... <3

2012-05-07 @ 08:26:59
Postat av: Anita

Hej Fina Mariana...hoppas ni får en fin resa...du, jag vet ett ställe på altan med såå inbjudande solstolar på....så jag öppnar nog inte dörren till tvättstugan i dag....här åker baddräkten på i stället.....kram....

2012-05-07 @ 11:16:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0