1:a Maj

                Ja då startade vi strax innan nio
                i morse......för att komma hem
                i skaplig tid.....vi hade ju 27 mil
                att åka......och vi var hemma 1210


 

                    Det blev grillning på altan på efter-
                    middagen....och ett glas rött till det



              Haha....jag har köpt en ny telefon och
              ska försöka lära mig den......därför
              står jag framför spegeln och tar kort



         Ja nu är förklädet på så nu ska det diskas
         och tvättas för i morgon ska det brännas
         i solen............och på torsdag också och
         lagom till min jobbar helg ska det bli dåligt
         väder..........jag tycker uppriktigt synd om
         er alla som har ledig helg då..........A...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Du vackra kvinna.....

Ja det här med telefoner....eller att lära sig nya rättare sagt.Gaah jag sliter mitt hår.

Jag kan ju för f-n inte lägga på luren på min....och sen ringer jag upp folk jag inte vill prata med....och jag fattar inte HUR det sker.



Kraam <3

2012-05-07 @ 07:03:53
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha.....jäkla vad mycket finesser det finns...jag hade tydligen inte lärt mig allt på den gamla...hur sjutton ska en förvirrad kvinna som jag då kunna lära mig den nya...haha..på tal om att lägga på luren..jag kunde inte svara i min när det ringde, fast jag tryckte på luren....nej samtigt skulle jag "dra" på skärmen, då gick det att svara...det är bättre du ringer upp mej istället för jag vill gärna blurra med dig.......Kram Kram...

2012-05-07 @ 11:11:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0