Tisdag 6/3


              I kväll blir det nog en sväng till IKEA..........
              hittade dessa vinkylare när jag satt och
              slösurfade....och tyckte att de kommer
              att passa fint i husbilen......59 kr för två
              eller 39 för mig som har family kort............



             Där fanns även ett sol och vindskydd som
             jag tycker kan passa Ludde......när vi är på
             semester och solen gassar......verkar vara
             lätt och bra tycker jag..............Kostade visst
             219 kr......och med kort 179 kr...............nu
             gäller det bara att få med Goe dit också.......A....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad mysigt med en tur till IKEA... man kommer alltid hem med nå´t litet... eller stort! :) För våran del blir det alltid värmeljus. De går åt som smör i solsken... jättebra grejer som Du visade på bilderna... vad Ludde ska trivas... hoppas att Du haft en givande kväll... kram..

2012-03-06 @ 20:27:22
Postat av: ANITA

Hej Mariana.....Ja vi plockade ihop en hel del på IKEA.....kul när man hittar saker som man vill ha...det blev lite extra handlat också.....Kram.....

2012-03-06 @ 20:43:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0