Onsdag 28/3


                                   

          I dag har jag haft städfolk hos
          mig, så nu är det så rent och fint,
          Ludde och jag gick upp på över-
          våningen när de städade här nere,
          och kan ni tänka.... att jag blev
          faktiskt lite städsugen jag också,
          så jag låtsade att jag också ingick
          i städlaget och fick betalt för att
          städa......och då gick det plötsligt
          mycket lättare att städa, så nu är
          även övervåningen också städad
          av mig......bra jobbat.....nu väntar
          två jobbarnätter, sedan ska vi
          planera vår Påskresa med Fia och
          Lasse i helgen....Ha det gott.......A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0