Onsdag 21/3

                  

              Vilken härlig dag det blev i dag.....
              Jag lagade lunch till Erik, han ville
              ha kokt falukorv, pepparrotssås och
              kokta potatis.......och det fick han, och
              jag tyckte också att det var gott...efter
              all Teneriffa mat....sedan blev det en
              promenad med Ludde, fast jag hade
              nog för tjock jacka på mig, för det
              blev väldigt varmt.....egentligen skulle
              jag vända ansiktet mot solen men istället
              satte jag igång att tvätta och hängde ut..
              Nu känner jag för att gå ut i kuvösen
              där det är + 25 grader....och ändå står
              dörren öppen mot altan, och städa lite
              vi har ju köpt nya mattor som ska läggas
              på till helgen......hoppas att jag hunnit
              putsa alla glasrutor då.......och tvättat
              gardiner och stolsöverdrag................

                
                       Men ändå är det en tung dag i dag.....
                       Mariana som har jobbat natt med oss
                       har fått en ny tjänst i Karlskoga kommun
                       där hon börjar i morgon......och just nu
                       känns det mycket tråkigt....för vi har
                       funnit varandra och blivit goda vänner
                       och har haft skitroligt på våra jobbar-
                       nätter.........där bl.a grävlingar och
                       stenmurar varit i vägen för oss, men
                       inte för inte kallar vi oss för "rallybrudar"
                       för vi har rott bilen till parkeringen varje
                       natt.....Mariana du ska veta att du kommer
                       att bli saknad.........
 
                                

                   Men eftersom du har börjat blogga
                   och finns på Facebook så kommer
                   vi att hålla kontakten ändå.........

         
              Ha det bra.....................................A.............


Kommentarer
Postat av: Mariana

Kära Anita... när jag läser om kuvösen undrar jag varför inte vi gjorde en sån... härligt låter det som... och jag får ont i hjärtat när jag läser om våra rallynätter... saknar dom redan... och saknar DEJ! Men Du kan lita på att vi håller kontakten... goda vänner växer inte på trä´n, men när man väl hittat dom släpper man dom aldrig... kram <3

2012-03-22 @ 00:04:18
Postat av: Anonym

Hej Mariana....Ja vår kuvös är det bästa som finns vår och höst.....den förlänger året kan man säga...

ja våra rallynätter är nu ett minne blott...nu får vi se framåt och ta nya tag.....men vi håller kontakt såklart....Kram....

2012-03-22 @ 09:09:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0