Måndag 5/3

        
                 


          Godmorgon.....................

        Min jobbarhelg är nu över, det
        har gått bra att jobba.......med
        goa fina syrror går allt som en
        dans........vi fick uppleva en lite
        anorlunda lördagsnatt Anna och
        jag........ibland händer det saker
        som inte går att förklara.......och
        lika bra är det kanske att inte
        försöka att analysera allt..........
        vissa saker bara händer och så
        är det, men vi kom inte till skada
        varken Anna eller jag.......men jag
        fick en svart katt hängandes på
        ryggen så nu har jag fina rivsår
        där.......men jag överlever säkert
        det med..........När jag var ute och
        tog en promenad med Ludde träffade
        jag på en kvinna som hade fått avliva
        sin 2-åriga lilla hund......fy vad jag
        grina när hon berättade hur sjuk han
        var.........men jag skyller på att jag
        är mera känslig i dag efter 3 jobbar-
        nätter och lite för lite sömn............

        Nej nu är det dags att göra lite nytta
        Ha en bra kväll................A..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0