Fredag 2/3

                          

                              FREDAG.........
 
                    Jobbarhelg är det den här helgen
                    och långjobbar helg också tre
                    nätter.......och vilket väder vi ska
                    få....skönt......det gör inte ett dugg
                    att jobba då........jag vet att jag
                    kommer att bli serverad god mat
                    ute i varma och soliga kuvösen....
                    och jag kan sätta mig i en stol på
                    altan och vända näsan mot solen...
                    jag behöver inte lyfta ett finger, bara
                    vänta på att det ska bli måndag
                    morgon igen och allt återgår till
                    det vanliga..........hihi................

                    Jag håller på att planera semestern
                    både för i år, men framför allt nästa
                    år då det blir en Italien resa med hus-
                    bilen........och kanske några över-
                    raskningar.........kul har jag i allafall
                    när jag håller på......Ha det gott.....A....

Kommentarer
Postat av: Madde

Förstår att du har kul vännen:)

Din helg låter riktigt nice trots arbete;)

Ha det gott i vårsolen.



Kraam Madde

2012-03-02 @ 12:46:27
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....Ja det blir en trevlig helg trots hårt arbete....hihi.....planera och se framåt är ju såå himla kul......Ni får ha en trevlig helg i det vackra Hulvik...Kram.....

2012-03-02 @ 13:57:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0