Torsdag 7/6



                      GodMorgon alla Glada..........
             
               Tänk vad skönt det är att vakna upp till
               solsken och fågelkvitter.......en perfekt
               dag för att måla om våra nya trädgårds-
               möbler, men det visade sig att vi hade
               fel färg hemma och planket som är upp-
               satt och är inpregnerat skulle inte få 
               målas förrän efter ett halv år.......men
               hur vet man när det har gått ett halvt år
               det kanske har stått i bygghandeln sedan
               förra året eller ännu längre...........ja men
               då fanns det ingen grundfärg hemma så det
               är lika illa vad jag än tänker att jag ska
               göra.........................men jag är långledig
               så det blir att slappa i solskenet i dag i 
               stället.................skönt.......
        

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja du hinner nog med att måla ska du se. Passa på och njut och vila i det härliga vädret. Ha en fortsatt trevlig dag. Kram på dej

2012-06-07 @ 13:17:21
Postat av: Anita

Du har så rätt Annelie...visst hinner jag måla....så det blev som du sa ....jag har njutit och vilat.....Ha en fin dag du också..Kram....

2012-06-07 @ 16:38:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0