Plantering



                 Fick tre blomkrukor av Magnus när
                 han flyttade.....det var någon sorts
                 brun glasyr som nu Goe har slipat
                 ner.............................................



              Jag har nu på morgonen vid 0630
              varit ute och grundmålat dom, för
              de ska bli röda och stå på fram-
              sidan av huset......i de två största
              ska jag ha "hoster" och i den lilla
              kan jag tänka mig en jordgubbs-
              planta................................
  
            

                       Fia och jag ska åka till
                       Östansjö i dag och köpa
                       plantor.......jag vill ha
                       denna petunia som är
                       svart med gult i, jag tror
                       att det blir fint i mina röda
                       fönsterlådor på framsidan

                     

                          Mellan Petuniorna vill jag
                          ha silvernjurvinda......jag
                          tror att det blir bra.........

                          Ja det är vad jag vill ha
                          sen får vi se vad jag kom-
                          mer hem med.........nej nu
                          blir det bakning på f.m...
                          Ha det bra...............A........

Kommentarer
Postat av: Madde

Det där blir fint det ;).



Kraam

2012-06-12 @ 17:52:29
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja du Madde...när det någon gång blir färdigt blir det nog bra....Kram på dig.....

2012-06-12 @ 22:10:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0