Onsdag 13/6



                   GodFörmiddag alla Glada.......

            Ja då har man varit uppe med tuppen i 
            dag......fortfarande så otroligt ont i min
            armbåge ....men jag ska inte gnälla för
            de finns de som har det värre mycket
            värre..........men ont ska med ont för-
            drivas....så klockan 06 körde assistenten
            igång så jag skulle få färska fraller till
            frukost..................



             Ut på baksidan efter frukost och måla
             mina krukor ....första gången med färg
             och de behöver målas en gång till minst



            Sedan var det dags att grundmåla planket
            på framsidan.........och allt detta var klart
            till klockan 10 på förmiddagen.............



                Vi fick 4 tomatplantor av Svärmor
                och de växer så det knakar ute i
                i kuvösen............A.........................

Kommentarer
Postat av: Mariana

Dax för ännu ett smeknamn till Dej... "Flitiga Lisa"!



Vad Du grejar.... var rädd om Dej... Du måste ha krafter kvar till den 25:e!!!



Kramar... <3<3

2012-06-13 @ 10:47:02
Postat av: Anonym

Haha.....Ja du Mariana det tog inte slut där....det blev 2 plankstrykningar....2 krukmålningar...fönsterputs....och plantering i mina fönsterlådor......nu blir det en dusch...en kall.... och sängen för i morgon kan jag inte röra mig....men det hinner gå över till den 25....Kram..

2012-06-13 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0