Onepice



                   GodKväll alla Glada.........

         Nu ska jag strax iväg för att jobba andra
         och sista natten innan långledigheten......
         Eftersom jag nyss har kommit ur duschen
         har jag tagit på mig min sköna Onepice
         och den tänker jag åka till jobbet med..hehe
         men jag klär ju ändå om till jobbarkläder
         när jag kommer dit ...och i morgon bitti
         blir det sängen direkt när jag kommer hem,
         förhoppningsvis är det inte så många som
         ser när jag seglar in till jobbet i kväll för
         då undrar de nog om kärringa Sandström
         har blivit galen.....och lite så är det nog..hehe
         Ha en skön kväll........A.......................



     

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kramar... ! <3

2012-06-06 @ 10:20:28
Postat av: Madde

En vacker kvinna som du klär i allt;)



Kraam Madde

2012-06-06 @ 14:17:44
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej på er tjejer......jag smög obemärkt förbi...så ingen behövde beundra min snygga klädsel....Kramar till er och hoppas mi får en fin dag......

2012-06-07 @ 10:08:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0