Nej sägare


................Ja en del har det bra...och vi andra måste tjata.................

                  Amanda Schulman säger följande......


"Idag åt jag lunch med Alex och tänkte då på det otroliga i att han tycker att det jag säger är intressant. Jag får prata och prata och berätta om saker och dra teorier och analyser och babbla helt enkelt. Och han lyssnar intresserat nästan hela tiden. Då tänkte jag på hur glad jag är för det. Att den människa jag spenderar mest tid med och är vill berätta så mycket för tycker om det.
"
           Men en del spenderar tiden med sådana
           människor som är negativt laddade
           och säger nej innan de har hört vad
           man pratar om...............A.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0