Mariana

 
                                           GodMorgon......då har jag jobbat
                                           sista natten innan min långledig-
                                           het, och det var med fina Mariana
                                           som har tagit några nätter hos oss
                                           och det tycker jag är toppenbra.....
 
                                           Nu har jag "bara" åtta jobbar-
                                           nätter kvar innan jag går på
                                           semester och det ska bli
                                           skönt med lite ledighet...
 
 
                                     På torsdag fyller Goe Gubben
                                     år och förra året såg det ut så
                                     här på hans födelsedag......på
                                     en sandstrand i Spanien....jag
                                     skulle gärna fira honom där i
                                     år också.......men nästa år 
                                     hoppas jag att vi kan fira
                                     någon annanstans......A..........

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack bästa Rallybruden för första natten ihop i sommar... underbart att jobba med Dej igen!

Vi ses snart... kram... <3

2012-06-26 @ 16:36:03
Postat av: Anita

Tack själv...nästa gång är det du som är rallybruden...då får du bevisa hur en fickparkering från Degerfors går till....det ser jag fram mot...kram....

2012-06-26 @ 21:56:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Självklart Sickan... då kan Du lugnt luta Dej tillbaka & bara glida med när jag parerar såväl grävlingar som stenmurar.
Fickparkeringar tror jag inte att vi får tid med...
"Dä ä bar å åk"...!

Kramar <3

2012-06-26 @ 23:22:44
Postat av: Anita

Haha....jag ser fram mot nästa arbetspass med dig....då blir det nog som du säger "Dä ä bar å åk"
för hela slanten....kul...Kram...

2012-06-27 @ 07:01:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0