Lördag 2/6



                  Magnus och Anna kom hem en sväng och då 
                  ville jag bjuda dom på en matbit, så det
                  fick bli rostbiff och potatisgratäng......det gillar
                  alla mina barn vet jag........så när maten var
                  uppäten tog Magnus och Ludde en vilopaus
                  på kökssoffan.............................................



             Han den Goe plattläggaren är i full
             gång med plattsättning......jag tror
             det blir bra.....................A...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken duktig gubbe du har och så snyggt det blir.Kram AQ

2012-06-02 @ 19:02:02
Postat av: Anita

Hej Anette......Ja min Goe Gubbe är nog lik sin far....och kan lite allt möjligt...men med lite ledning av mig blir det nog bra.........Kram...

2012-06-02 @ 23:44:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0