Lillmarken

 
                             Ja då var den gjord för denna gången...
                             Lillmarken alltså.....Ann-sophie och
                             jag drog iväg vid 14 tiden.......och
                             den första som jag träffade på var
                             påsförsäljaren........så där var det
                             att inhandla 3 förpackningar med
                             soppåsar hem...och två förpackningar
                             soppåsar till husbilen...och tre påsar
                             till Ludde......och sedan var det så
                             tungt så det fick stå kvar hos pås-
                             försäljaren tills vi gick tillbaka......
 
                             Sedan tog jag lotter och vann en
                             virkad vit duk och en vävd kasse,
                             den tyckte jag inte var så är..men
                             den kom väl till nytta när jag köpte
                             jordgubbar och korv på hallen.......
                             På tillbaka vägen köpte jag bigaråer
                             som jag ska ha som garnering på
                             goe Gubbens tårta på söndag......
 
 
                          Ja så kom Daniel hem med ett kilo
                          blå musslor...som han själv kokade
                          och bjöd oss på......Daniel åt mest
                          och sedan Lars minst åt jag.........
 
 
                                    Ja här ligger det en trazzel
                                    sudd vid namn Ludde.......
                                    I morgon blir det en sväng
                                    till Hjo för att hämta lite
                                    möbler som jag köpte
                                    förra helgen..........A.........
 
                           

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt alltihopa!
Lycka till med möblerna!

Kram till Dej & trasselsudden... <3

2012-06-30 @ 10:12:04
Postat av: Anita

Hej fina Mariana.....Jag är såå nöjd över möblerna....bilder kommer senare...kram....

2012-06-30 @ 22:28:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0