Lampa

 
                                                            GodMorgon.....
 
                                                Den här lampan köpte jag i Hjo....
                                                och så köpte jag en kökssoffa
                                                ett bord , fyra stolar och en skänk
                                                som jag inte vet var jag ska ha.....
                                                men ibland kan man inte bara
                                                låta bli, när tillfälle ges...men
                                                någon av pojkarna kanske är
                                                i behov av några möbler vi får se
 
                                               Annars vaknade jag med huvudvärk
                                               och täppt näsa i morse......så när
                                               ändå dagen är förstörd tänker jag
                                               ta en sväng till Marieberg....Goe
                                               Gubben fyller år i morgon och
                                               Magnus frågade vad han önskade
                                               sig i present så svarade han ........
                                               - ja eftersom jag hade glömt bort
                                               att jag fyllde... så vet jag inte
                                               vad jag önskar mig.....ja så blir
                                               det när man har kommit upp till
                                               den "gyllene" medelåldern.............
 
                                               Ha nu en bra Onsdag, och Grattis
                                               Lasse på din födelsedag i dag......A..

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin lampa du fick tag i...

Kraam

2012-06-29 @ 17:19:00
URL: http://qwarforth.blogg.se
Postat av: Anita

Haha jag tror att det är någon slags stallampa..men jag vet inte.......kram...

2012-06-29 @ 21:47:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0