Födelsedag

 
                      Ja då får jag Gratta Goe Gubben
                      som fyller år i dag...Hipp..Hipp
                      Jag frågade i går vad han ville ha
                      att äta till kvällen om fick önska
                      vad han ville.......vi har både kalv-
                      file'n och rostbiff kvar och annat
                      kalv kött också......ja han satt
                      länge och väl och tänkte och så
                      hade han kommit på vad han
                      önskade.......ugnstekt falu-
                      korv och potatismos...??????
                      ja det blir den kulinariska fest-
                      måltiden i kväll......................
 
                     Jag har ringt VC för jag ville ha
                     en tid så nära semestern som
                     möjligt för att få några sprutor
                     i min onda armbåge.....eftersom
                     jag går på semester den 18/7
                     så skulle jag kunna tänka mig
                     en spruta den 17/7................
                     men si det gick inte för så långt
                     fram hade de ingen almanacka
                     utan de hade tider till längst den
                     13/7........så fredagen den 13/7
                      blir det besprutning i onda "golf"-
                      armbågen.......men hon tyckte      
                      att det var bra att jag var ute i
                      god tid.......Ha en bra dag alla
                      Glada.......A...........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0