Buskar



         Här har jag hällt upp soppan i mina fina
         soppskålar.......och den var jättegod.....
         Goe Gubben vill inte ha så starka saker
         som jag vill, så därför delade jag soppan
         innan jag kryddade min med extra sambal
         olek....supergott....både len och med sting



                  Våra fina Azalea buskar blommar
                  så fint just nu.............................



                I ett halvdött päron träd har jag
                en fin klätterhortensia som börjar
                blomma nu................................



          Jessica Larsson och Erik's fina lilla
          Kisse Bob har nu kommit till sin
          Katthimmel där han leker med
          Sigge och Magnus katt Sixten
          fina katter allihop...................

          Ja fotbollen ska vi nog inte diskutera
          i detta samanhang..nu blir det sängen..A..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0