Trött

 
                            Efter att ha jobbat 6 av 7 nätter
                            känner jag mig sliten......igår
                            tandläkaren, i dag en cortison-
                            spruta i "golf"armbågen........
 
                            En sväng in till stan blev det ialla
                            fall och ett besök hos Magnus och
                            Anna.........nu har vi intagit lite av
                            vad Lars fick av sina pojkar i födelse-
                            dags present......................
 
 
                          Han fick presentkort på olja och olivsffären
                          och den italienska delikatess affären........
 
 
                                Själv åt jag kräftor....gott.......
 
 
                          I morgon ska vi grilla och därför har
                          vi köpt den här lilla grillhinken, som
                          verkar perfekt för två personer.......
                          Och så fick vi besök av Erik och
                          Jessica.......som har köpt något
                          slags hemma gym..........Ha nu
                          en bra fredag kväll...själv ska jag
                          nu gå och lägga mig, så jag är
                          människa igen i morgon......A........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha det bra själv.Blir väl underbart med semester, när du jobbat så? Jag ska till sjukhuset o hälsa på Caroline, Kennets brorsbarn som har CF. Nu har hon inflammation i bukspottkörteln.Vi virkar ihop. Ha det bra.

2012-07-13 @ 20:23:24
Postat av: Anita

Hej Eva.....ja nu längtar jag efter semester...det har blivit många jobbarnätter nu en tid...Jag ser på facebook dina fina virkalster....kul att ha någon att virka ihop med...men tråkigt att hon behöver tillbringa tid på sjukhuset, unga flickan...
Ha det gott........

2012-07-14 @ 10:31:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0