Slappardag

 
                             Bakom planket som är täckt med en pip-
                             ranka står vår badtunna........................
 
 
                                 Vårt körsbärsträd som är själv-sått
                                 från grannen finns det nu röda körs-
                                 bär i......Gott.....................
 
 
                              Och i tomatplantorna har nu de första
                              små tomaterna visat sig....................
 
 
                             Jag har slängt ut täcken på vädring
                             och lakan har jag i tvättmaskin.......
                             Lars ska tvätta husbilen och jag
                             ska packa inför vår semester.....A...
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ujejuj vad många fina bilder Du lagt ut på bloggen!
Underbart alltihopa.... hmm, apträdet.. blir överlycklig om jag får ett litet skott... kram.. <3

2012-07-15 @ 20:30:14
Postat av: Anita

Hej Mariana.....klart att du ska få ett skott av "Ap"-trädet.....det trivs nog bra i Degerfors också ska du se......Kram...

2012-07-16 @ 13:01:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0