Moln-Sol

 
                      Ja då skulle det bli en dag i solen då......
 
 
                                  Men sedan kom det till slut.........
 
 
                                                  Här har jag två plantor som jag
                                                  är lite nyfiken på................
 
 
                                    Den ena ska bli chili Habanero....
 
 
                                      Den andra ska bli chilipeppar.....
 
 
                                    Och så har jag de sedvanliga tomat-
                                    plantorna som växer så det knakar
                                    Nej nu har visst solen kommit till-
                                    baka efter ett kort uppehåll.....A....
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka gröna fingrar du har. Härligt.Barnbarnen o jag ska hacka upp första potatisen imorgon, som de var med o satte.Vi ska på simskoleavslutning i Hjo o sen köpa röding.

2012-07-04 @ 21:51:48
Postat av: Anita

Oj vad gott med nyupptagen potatis....är det redan dags för avslutning på simskolan....sommaren har ju inte börjat ännu tycker man...köper du röding nere i hamnen i Hjo....färskpotatis och röding det låter gott...

2012-07-05 @ 07:26:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0